Doelgroep:
Vakgebied:
Certificaat:
Algemeen:
Binnen het team is een goede en open communicatie belangrijk. Een optimale samenwerking met collega’s is uitsluitend mogelijk als er binnen een team ruimte is voor feedback. Tijdens deze training leert de deelnemer hoe je op de juiste manier feedback kan geven. Feedback is meer dan opbouwende kritiek, feedback is ook het geven van complimenten en het kunnen ontvangen van feedback als een cadeau. Vind de medewerker het lastig om zijn collega’s aan te spreken of is diegene juist recht voor z’n raap? Dan is deze training uitstekend geschikt.
Duur:
Niveau:
Verdeling:
Vooropleiding:
Doelstellingen:
In deze training leert de deelnemer hoe je op positieve en constructieve wijze feedback geeft en rekening houdt met de gevoelens van de ander. Maar ook of je open staat voor het ontvangen van feedback. Hoe ga je om met een collega die je aanspreekt op jouw gedrag en manier van werken? Ervaar feedback als een cadeau, het is een kans om iets te leren!
De deelnemer ontvangt handvatten voor het geven feedback, de do’s & don’ts. Hij leert hoe hij een eigen leider kan zijn en hoe hij actief aan de slag moet gaan met de ontvangen feedback. De deelnemer krijgt in zijn eigen houding en gedrag en dat van collega’s.
Meer begrip, open communicatie, een hecht team en verbetering van de interne klantgerichtheid.
Programma:
Het programma van deze training bestaat uit de volgende onderwerpen:
- Voorwaarden voor feedback
- Laat OMA thuis 😉 ;
- De 4-G methode;
- Feedforward vs Feedback;
- Complimentendouche.
Onze trainingen
De Installatie Academie helpt je om de kennis en vaardigheden van iedereen binnen je installatiebedrijf op peil te houden. Uiteraard geldt dit voor de verplichte (technische) opleidingen, maar wij bieden ook opleidingen en trainingen.