Doelgroep:
Vakgebied:
Certificaat:
Algemeen:
Klanten zijn vandaag de dag niet meer gediend van ‘gladde verkooppraatjes’. Zaken doen gaat over vertrouwen en de gun-factor. Als vakspecialist heb je vaak contact met een (potentiële) klant. Als geen ander ben jij de aangewezen persoon om meer uit een klantgesprek te halen. Hoe doe je dit nu precies? De deelnemer leert het bruggetje te maken van service naar een goed advies of verkoop?
Duur:
Niveau:
Verdeling:
Vooropleiding:
Doelstellingen:
Na deze training weet de deelnemer:
• Hoe hij/zij meer uit klantcontact haalt;
• Hoe hij/zij behoeften creëert bij je klant;
• Hoe hij/zij een mooi bruggetje maakt naar een passend advies;
• Hoe je als vakspecialist het verschil kunt maken;
• Haalt hij/zij nog meer uitdaging en plezier uit je werk.
Programma:
Tijdens deze interactieve workshop leert de deelnemer hoe hij/zij ‘de bal voor het doel legt’. En hoe excellente service leidt tot meer verkoop. Zonder dat je er veel voor hoeft te doen. Zo creëer je een win-win situatie voor beide partijen.
Onderwerpen:
• Valkuilen van een verkoper;
• Klantmotieven;
• Behoeften creëren;
• Pijn & Plezier vragen;
• Bruggetje slaan;
• Win-Win.
Onze trainingen
De Installatie Academie helpt je om de kennis en vaardigheden van iedereen binnen je installatiebedrijf op peil te houden. Uiteraard geldt dit voor de verplichte (technische) opleidingen, maar wij bieden ook opleidingen en trainingen.