Doelgroep:
Vakgebied:
Certificaat:
Algemeen:
Klanten zijn vandaag de dag niet meer gediend van ‘gladde verkooppraatjes’. Zaken doen gaat over vertrouwen en de gun-factor. Als vakspecialist kom je vaak bij de klant over de vloer.
Als geen ander is de monteur de aangewezen persoon om meer uit die éne klus te halen. Hoe maak de monteur tijdens een klus nu het bruggetje van service naar een goed advies of verkoop?
Duur:
Niveau:
Verdeling:
Vooropleiding:
Doelstellingen:
Na deze training weet de deelnemer:
• Hoe hij/zij meer uit een klus haalt;
• Hoe hij/zij behoeften creëert bij een klant;
• Hoe hij/zij een mooi bruggetje maakt naar een passend advies;
• Hoe je als vakspecialist het verschil kunt maken;
• Hoe hij/zij nog meer uitdaging en plezier uit zijn werk haalt.
Programma:
Tijdens deze interactieve workshop leert de deelnemer hoe je ‘de bal voor het doel legt’. En hoe excellente service leidt tot meer verkoop. Zonder dat je er veel voor hoeft te doen. Zo creëer je een win-win situatie voor beide partijen.
Onderwerpen:
• Valkuilen van een verkoper;
• Klantmotieven;
• Behoeften creëren;
• Pijn & Plezier vragen;
• Bruggetje slaan;
• Win-Win.
Onze trainingen
De Installatie Academie helpt je om de kennis en vaardigheden van iedereen binnen je installatiebedrijf op peil te houden. Uiteraard geldt dit voor de verplichte (technische) opleidingen, maar wij bieden ook opleidingen en trainingen.