Doelgroep:
Vakgebied:
Certificaat:
Algemeen:
De wijze waarop het contact verloopt met je klanten bepaalt grotendeels het beeld van je organisatie. Je hebt één kans om een uitstekende eerste indruk achter te laten. Je bent de oren en ogen van het bedrijf. Als geen ander ben je de aangewezen persoon om klanten op een vakkundige manier te helpen en te adviseren. Tijdens deze training leert de deelnemer hoe hij/zij als ambassadeur te werk moet gaan, het vertrouwen wint bij je klant en hoe je meer doet dan je klant verwacht!
De training is praktijkgericht en de voorbeelden zijn direct toepasbaar in de werkzaamheden van de monteur. Een interactief programma met opdrachten, filmfragmenten en praktijkcases.
Duur:
Niveau:
Verdeling:
Vooropleiding:
Doelstellingen:
Na deze training weet de deelnemer:
• Hoe hij/zij een uitstekende indruk achterlaat;
• Hoe hij/zij voortaan professioneel & klantvriendelijk communiceert;
• Hoe hij/zij ieder gesprek positief kan beïnvloeden;
• Hoe hij/zij het verschil maakt voor de klanten;
• Hoe hij/zij met nog meer plezier communiceert.
Programma:
De volgende onderwerpen komen aan bod tijdens deze training:
• De eerste indruk is vaak de enige indruk;
• Hoe kom ik over bij een klant?
• Hoe benader ik een klant positief met taal?
• Hoe kan ik een klant beter begrijpen?
• Verbale en non-verbale communicatie;
• Welke indruk laat ik achter?
Onze trainingen
De Installatie Academie helpt je om de kennis en vaardigheden van iedereen binnen je installatiebedrijf op peil te houden. Uiteraard geldt dit voor de verplichte (technische) opleidingen, maar wij bieden ook opleidingen en trainingen.